OLIMP GAIN BOLIC 6000 6,8kg BIAŁKO KREATYNA GAINER
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
OLIMP GAIN BOLIC 6000 6800g
- opakowanie proszek
OLIMP GAIN BOLIC 6000® to najwyższej jakości preparat do szybkiej budowy masy mięśniowej. Preparat pomocny dla ludzi opornych na zdobywanie nowych mięsni. OLIMP GAIN BOLIC 6000® zawiera wyłącznie najbardziej ekskluzywne składniki tj kazeina micelarna, ultrafiltrowane białko serwatkowe oraz jajeczne. Dodatek odpowiednio zestawionych porcji kreatyny, dekstrozy i tauryny w sposób zdecydowany przyspiesza i potęguje anaboliczne działanie gainera.
Kompleksowa kompozycja odpowiednio zestawionych węglowodanów o zróżnicowanym indeksie glikemicznym, koncentratu białek serwatkowych WPC, kazeiny micelarnej, ultrafiltrowanego białka jaja, wzbogacona w odpowiednio dobrane porcje monohydratu kreatyny i tauryny potęgujących efekt anaboliczny preparatu.
Gain Bolic 6000® wzbogacony w witaminy i minerały, uzupełnia wszystkie składniki odżywcze, istotne dla szybkiego rozwoju masy i siły mięśniowej. Przeznaczony dla osób o zwiększonym zapotrzebowaniu na energię i białko, ćwiczących rekreacyjnie i sportowców, dążących do szybkiego rozwoju masy i siły mięśniowej lub ogólnych zdolności wysiłkowych.
GAIN BOLIC 6000® pozbawiony jest tanich i mało przydatnych w sportach siłowych białek pszenicznych oraz laktozy -cukru mlecznego często wykorzystywanego w słabej jakości niskobiałkowych gainerach.
Dostępne smaki: czekolada, truskawka, wanilia
Sposób użycia: 1-3 porcji dziennie pomiędzy posiłkami oraz na ok. 1 godz. przed i po treningu. 1 porcję (100 g – 210 jednostki miarki = 5,5 miarki lub 14 płaskich łyżek) rozpuścić w °120 ml wody. Na początku preparat można stosować w ilości 1/2 porcji tj. 50 g.
° Ilość sugerowana przez Olimp. W zależności od preferencji, rozpuścić w ilości 100-200 ml wody.
80% kompleks węglowodanowy (maltodekstryny, dekstroza), 15,5% kompleks białkowy (koncentrat białek serwatkowych, kazeina micelarna, ultrafiltrowane białko jaja), aromaty, monohydrat kreatyny, kwas jabłkowy - regulator kwasowości, tauryna, guma ksantanowa, karboksymetyloceluloza - substancje zagęszczające, witaminy: (kwas L-askorbinowy - wit. C, octan dl-α-tokoferylu - wit. E, nikotynamid - niacyna, D-biotyna, octan retinylu - wit. A, D-pantotenian wapnia - kwas pantotenowy, chlorowodorek pirydoksyny - wit. B6, cholekalcyferol - wit. D, kwas pteroilomonoglutaminowy - foliany, monoazotan tiaminy - wit. B1, ryboflawina - wit. B2, cyjanokobalamina - wit. B12), barwniki: koszenila (dla smaku truskawkowego, truskawkowo-kiwi, wiśniowego, wiśniowo-bananowego), E150c (dla smaku toffi, czekoladowego, ice coffee, kawowego, capucino, orzecha laskowego, tiramisu).
- Wartość odżywcza Na porcję 100g Na 2 porcje (200g) Na 3 porcje (300g)
- Wartość energetyczna 1597 kJ/376 kcal 3194 kJ/752 kcal 4790 kJ/1129 kcal
- Tłuszcz 1,8 g 3,6 g 5,4 g
- w tym nasycone kwasy tłuszczowe 1,0 g 2,0 g 3,0 g
- Węglowodany 75 g 150 g 225 g
- w tym cukry 32 g 64 g 96 g
- Błonnik 0 g 0 g 0 g
- Białko 15 g 30 g 45 g
- Sól 0,43 g 0,86 g 1,3 g
- Monohydrat kreatyny 1500 mg 3000 mg 4500 mg
- w tym kreatyna 1320 mg 2640 mg 3960 mg
- Tauryna 500 mg 1000 mg 1500 mg
Aminogram wzorcowy #
- Aminokwasy: na 100g
- łącznie: 14500 mg
- w tym:
- L-kwas glutaminowy: 2470 mg
- */**L-leucyna: 1250 mg
- L-kwas asparaginowy: 1570 mg
- *L-lizyna: 1300 mg
- L-prolina: 1100 mg
- */**L-walina: 850 mg
- */**L-izoleucyna: 680 mg
- *L-treonina: 750 mg
- L-alanina: 660 mg
- L-seryna: 840 mg
- */***L-fenyloalanina: 720 mg
- ***L-tyrozyna: 810 mg
- L-arginina: 350 mg
- L-glicyna: 340 mg
- *L-metionina: 240 mg
- L-histydyna: 310 mg
- L-cysteina: 116 mg
- */***L-tryptofan: 180 mg
# Wartości aminogramu mogą podlegać biologicznym wahaniom typowym dla produktów naturalnych.
Należy wziąć pod uwagę wartość odżywczą ewentualnie dodawanych środków spożywczych (np. mleka).
* - aminokwasy egzogenne
** - aminokwasy rozgałęzione
*** - aminokwasy aromatyczne
Przechowywać w temperaturze pokojowej w szczelnie zamkniętych opakowaniach
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.