Produkt dnia
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier GLS) już od 199,00 zł.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Blog wpisy

Sport Definition Caffeine 200 120 caps

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 24,99 zł 24.99
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Sport Definition
Kod produktu: 772C-162FA

Opis

  • Sport Definition Caffeine 200
  • opakowanie 120 kapsułek
  • kontakt : sklep@twoje-odzywki.pl  
  • telefon : +48 696 196 870

 

  • WYSOKA DAWKA KOFEINY W KAŻDEJ PORCJI (200MG)
  • WYGODNA FORMA SUPLEMENTACJI – KAPSUŁKI
  • ZAPEWNIA SZYBKI ZASTRZYK ENERGII DO DZIAŁANIA
  • POPRAWIA SKUPIENIE I KONCENTRACJĘ
  • PRZYCZYNIA SIĘ DO SZYBSZEJ REGENERACJI POWYSIŁKOWEJ
  • NAJWYŻSZA JAKOŚĆ

Miewasz słabsze dni, podczas których nie masz siły nawet podnieść kubka z wodą? Rozwiązaniem Twoich problemów jest właśnie ten preparat, który w każdej porcji dostarcza aż 200mg czystej kofeiny! Zapewnia szybki zastrzyk energii, która postawi Cię na nogi. Najwyższa jakość w okazyjnej cenie!

Sport Definition Caffeine 200 ENERGY jest znakomitym preparatem, którego zastosowanie przekłada się na znaczną poprawę witalności oraz lepszą koncentrację i skupienie podczas treningu bądź przygotowań do egzaminów. Kofeina jest niezwykle popularną substancją o bardzo szerokim wpływie na organizm ludzki. Pod względem chemicznym zaliczana jest do związków organicznych, a konkretnie alkaloidów purynowych. Występuje naturalnie w herbacie i kawie, jednak jej stężenia nie są w nich najwyższe.

KOFEINA W SPORCIE

Kofeina stymuluje ośrodkowy układ nerwowy dzięki czemu ogranicza poczucie zmęczenia fizycznego i jest w stanie przywrócić jasność umysłu w okresie osłabienia. Przyczynia się także do podniesienia termogenezy organizmu poprzez przyśpieszenie metabolizmu – jest to dobra wiadomość dla osób dbających o swoją formę. Wprowadzenie kofeiny do suplementacji może znacznie poprawić osiągi sportowe, a jeżeli zostanie przyjęta w towarzystwie węglowodanów to przekłada się szybszą regenerację utraconego podczas treningu glikogenu w mięśniach.

UWAGA: Jeżeli trening trwa około godzinę wskazane jest przyjęcie kofeiny w towarzystwie elektrolitów i niewielkiej ilości węglowodanów – pozwoli to na ograniczenie wypłukiwania minerałów.

Prowadzone były badania na sportowcach, a konkretnie biegaczach pod kątem wpływu kofeiny na uzyskiwane przez nich efekty. Wyniki były jednoznacznie pozytywne: kofeina podana około godzinę przed treningiem poprawia wytrzymałość oraz wydolność wysiłkową organizmu sportowca.

CIEKAWOSTKA: Kofeina może mieć wpływ na stabilizację poziomu glukozy we krwi, a tym samym na „gospodarkę energetyczną” organizmu. Utrzymanie jej odpowiednio wysokiego stężenia warunkuje brak spadku sił podczas treningu. Dodatkowo wykazano, że wpływa na ograniczenie poziomu kwasu mlekowego w pracujących intensywnie mięśniach. Prowadzone są także badania nad ograniczeniem przez nią bolesności mięśni związaną z mikrourazami (z ang. DOMS).

DAWKOWANIE KOFEINY

Podobnie jak w innych przypadkach nie ma sensu stosowanie horrendalnych dawek kofeiny (czasem można spotkać się z dawkami nawet 600mg). Oczywiście jest to zależne od wagi organizmu i stopnia zaawansowania sportowca. Zgodnie z literaturą naukową dawka jednorazowa powinna oscylować między 3mg, a 6mg kofeiny na kilogram masy ciała (powyżej 9mg może przynieść więcej szkód niż korzyści). Zatem dawka 200mg w omawianym preparacie nie jest dziełem przypadku, a wynika wprost z doniesień naukowych. Taka dawka zapewnia poprawę wydolności oraz wytrzymałości mięśni przy braku jakichkolwiek skutków ubocznych.

KOFEINA, A BEZPIECZEŃSTWO

Jeżeli nie masz problemów z ciśnieniem tętniczym, nie musisz obawiać się kofeiny i z powodzeniem możesz ją wprowadzić do swojej suplementacji. Warto zwrócić uwagę na ogólną ilość kofeiny jaka jest dostarczana do organizmu z różnych źródeł bowiem łatwo można doprowadzić do zapchania się receptorów co przełoży się na odczuwalnie słabsze działanie. Jeżeli już do tego dojdzie to zamiast ciągle zwiększać dawkę kofeiny najlepszym wyborem będzie jej odstawienie na 7 może 14 dni by doszło do oczyszczenia wspomnianych wcześniej receptorów.

DLACZEGO WARTO STOSOWAĆ KOFEINĘ – PODSUMOWANIE:
- stosowanie kofeiny w postaci tabletki zapewnia silniejsze działanie niż wypicie kawy,
- niezależnie czy porcja kofeiny zostanie podana 20 minut przed treningiem czy godzinę, ostateczny efekt będzie podobny
- optymalna dawka mieści się między 3mg do 6mg, która pozwala na poprawę wydolności i wytrzymałości organizmu na obciążenia fizyczne,
- stosowanie kofeiny przekłada się na poprawę czujności, koncentracji i umiejętności skupienia,
- zgodnie z najnowszymi doniesieniami (badania nadal trwają) podkreślany jest wpływ kofeiny na szybszą syntezę glikogenu podczas regeneracji powysiłkowej.

SPORT DEFINITION CAFFEINE 200 ENERGY – POTĘŻNA DAWKA ENERGII ZAMKNIĘTA W KAPSUŁKACH!


LITERATURA:
[1]. Wong Chee Ping, Chen Chee Keong & Amit Bandyopadhyay, Effects of acute supplementation of caffeine on cardiorespiratory responses during endurance running in a hot & humid climate, Indian J Med Res 132, July 2010
[2]. John P. Higgins, MD, MPhil; Troy D. Tuttle, MS; and Christopher L. Higgins, Energy Beverages: Content and Safety, Mayo Clin Proc. November 2010
[3] Erica R Goldstein, Tim Ziegenfuss, Doug Kalman, Richard Kreider, Bill Campbell, Colin Wilborn, Lem Taylor, Darryn Willoughby, Jeff Stout, B Sue Graves, Robert Wildman, John L Ivy, Marie Spano, Abbie E Smith8, Jose Antoniom, International society of sports nutrition position stand: caffeine and performance, Journal of the International Society of Sports Nutrition 2010, 7:5
[4]. Sébastien L Peltier, Lucile Vincent, Laurent Messonnier, Effects of carbohydrates-BCAAs-caffeine ingestion on performance and neuromuscular function during a 2-h treadmill run: a randomized, doubleblind, cross-over placebo-controlled study, Journal of the International Society of Sports Nutrition 2011, 8:22
[5]. International Food Information Council Foundation, Caffeine & Health: Clarifying The Controversies, 2008

Dawkowanie:

Przyjmować 1 kapsułkę dziennie, nie rozgryzając, popijając odpowiednią ilością płynu.

Uwagi:

Suplement diety / Środek spożywczy zastępujący całodzienną dietę, do kontroli masy ciała.
Nie może być stosowany jako zamiennik bądź substytut zróżnicowanej diety.
Nie należy przekraczać zalecanego dziennego spożycia.
Najlepiej spożyć przed końcem: data na spodzie lub boku opakowania (min. 3 miesiące przydatności do spożycia).
Produktu nie należy podawać matkom karmiącym oraz kobietom w ciąży.
Przechowywać w miejscu niedostępnym dla małych dzieci.
Przechowywać w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej do 25°C. Chronić przed światłem.

Sport Definition Caffeine 200 ENERGY - 120 kaps.
Porcja: 1 kaps.  
Ilość porcji w opakowaniu: 120  
Opakowanie: 120 kaps.  
Wartość Odżywcza / Informacja Żywieniowa: Na 1 kaps. % RWS*
Kofeina 200 mg -
Składniki: kofeina, substancja wypełniająca (celuloza mikrokrystaliczna), substancja przeciwzbrylająca (sole magnezowe kwasów tłuszczowych), otoczka kapsułki [żelatyna, barwnik (dwutlenek tytanu)].
Może zawierać pochodne: zbóż zawierających gluten, soi, mleka.

*% Referencyjna Wartość Spożycia

 

Dane techniczne

Termin ważności przynajmniej 1 rok od momentu zakupu
Ilość 120
Forma kapsułki

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl